روابط عمومی اداره كل پزشكی قانونی استان كرمانشاه روز چهارشنبه اعلام كرد: 15 نفر در استان بر اثر مسمومیت با گاز جان خود را از دست دادند.
به گزارش آژانس خبری موکریان ، این میزان تلفات از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه براثر مسمومیت با گاز منوكسید كربن اتفاق افتاده كه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل كه تعداد فوتیهای ناشی از گازگرفتگی 18 نفر بود، 7/16 كاهش یافته است. براساس این گزارش، از كل فوتیهای ناشی از گازگرفتگی در 10 ماه سپری شده از سال جاری 11 نفر مرد و چهار نفر زن بودند.
بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از مسمومیت با گاز منوكسیدكربن در آذر ماه با پنج فوتی ثبت شده است.







0 comments:
Post a Comment