مهندس «محمد توسلی»، فعال سیاسی و رئیس دفتر سیاسی و عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران صبح امروز پنج شنبه هجدهم اسفندماه و پس از چهار ماه بازداشت موقت آزاد شد.
به گزارش میزان خبر، مهندس محمد توسلی که به خاطر امضای نامهٔ ۱۴۳ فعال سیاسی و اجتماعی، خطاب به رییس جمهور پیشین ایران، سید محمد خاتمی، بازداشت شده بود، امروز و با قرار وثیقه یکصد میلیون تومانی آزاد شد.
مهندس توسلی دوازدهم آبان ماه سال جاری و در جریان امضای نامهٔ ۱۴۳ فعال سیاسی و اجتماعی، خطاب به رییس جمهور پیشین ایران، سید محمد خاتمی، در ارتباط با انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی بازداشت شده بود.
گفتنی است محمد توسلی در طول مدت بازداشت در سلولهای بند ۲۰۹ زندان اوین به سر برده است.
هم اکنون محسن محققی، محمد فرید طاهری، سید امیر خرم، عماد بهاور، از اعضای نهضت آزادی ایران، درحال گذراندن احکام قطعی حبس در بند ۳۵۰ زندان اوین هستند.
مهندس توسلی دوازدهم آبان ماه سال جاری و در جریان امضای نامهٔ ۱۴۳ فعال سیاسی و اجتماعی، خطاب به رییس جمهور پیشین ایران، سید محمد خاتمی، در ارتباط با انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی بازداشت شده بود.
گفتنی است محمد توسلی در طول مدت بازداشت در سلولهای بند ۲۰۹ زندان اوین به سر برده است.
هم اکنون محسن محققی، محمد فرید طاهری، سید امیر خرم، عماد بهاور، از اعضای نهضت آزادی ایران، درحال گذراندن احکام قطعی حبس در بند ۳۵۰ زندان اوین هستند.







0 comments:
Post a Comment